»Ob 1.10 sta ‒ kot rečemo v žargonu ‒ padla oba strežnika, ki nadzorujeta dogajanje v predoru Karavanke.«
»Odpiranje šampanjca, saj bo to le konec nekega velikega dela, posebej v Karavankah, kjer so najtežji predori. To bo češnja na torti, ne še čisto dokončna, ampak takrat bo konec vsaj tega rudarskega dela izkopa.«
»Zelo me veseli, da je stekla gradnja prvega predora Konovo. Ta je del navezovalne ceste na hitro cesto Slovenj Gradec-Velenje jug. Zaključek je predviden v drugi polovici naslednjega leta.«
»Na slovenski strani predora od dveh ventilatorjev deluje eden in bi promet težkih vozil z vidika morebitnega požara predstavljal preveliko nevarnost. Zato do odprave tehničnih težav z delovanjem drugega prezračevalnega ventilatorja velja prepoved za avtobuse in tovorna vozila nad 3,5 tone največje dovoljene mase.«
»Danes stojimo tukaj na državni meji in v skoraj doglednem času bo čezmejni predor Karavanke našo deželo še bolje in varneje povezal z našo sosedo Slovenijo. Tole šivankino uho bo kmalu zgodovina, s tem pa tudi zastoji poleti. Nečesa ne smemo pozabiti: ta naložba ustvarja številna delovna mesta na Koroškem, ne samo v času gradnje, temveč trajnostno za naslednja desetletja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju